طراحی مناسب دکوراسیون دکوراسیون دفتر اسناد رسمی نقش بسیار مهمی در جذب و اعتماد مشتری و مراجعین ایفا می کند. طراحی دکوراسیون دفتر کار با درنظر گرفتن اصول و قوانینی خاص خود صورت می پذیرد. ویژگی های مراجعان مشاغل مختلف، تاثیر بسزایی در چیدمان و دکوراسیون دفتر کار خواهد داشت. افرادی که به دفتر کار (در اینجا دفتر اسناد رسمی) مراجعه میکنند رده سنی، جنسیت و حتی شغل آن ها باید در نظر گرفته شود.
پروژه دکوراسیون دفتر اسناد رسمی (بازسازی) واقع در خیابان رشید در منطقه تهرانپارس میباشد . متراژ کل واحد 78 متر مربع و شامل فضای کار پرسنل و ارباب رجوع و دو اتاق که یکی اتاق سردفتر و دیگری اناق آرشیو میباشد.
در این بازسازی ابتدا سرویس های بهداشتی و آبدارخانه بازسازی شد و همزمان کناف سقف و نورپردازی پیش رفت و در ادامه سفارش میزهای کار و دیوار ها و مبلمان طراحی شد و در نهایت رنگ آمیزی و چیدمان.
مراحل قبل اتمام کار: شامل تخریب و اجرای سقف کناف و سایر مراحل
در طراحی دکوراسیون دفتر اسناد، فضای مراجعین و کارکنان از ترکیب رنگ سبز و سفید و طوسی استفاده شده است و در قسمت اناق سردفتر از رنگ اداری کرم و قهوه ای استفاده شده است.
در قسمت اتاق کار سردفتر و جلسات از ترکیب رنگ های جدی تر و اداری تر استفاده شده است.